Cum conducem iarna

Foto; bunadimineata.ro

cursurile specializate de conducere defensivă sau pilotaj. [caption id="attachment_7915" align="aligncenter" width="650"]Foto: gds.ro Foto: gds.ro[/caption]   Totuși, în cazul în care suntem prinși în situații dificile fără a avea o pregătire specializată este bine să avem în vedere următoarele aspecte: • Zăpada determină scăderea aderenței în mod considerabil chiar și în cazul folosirii cauciucurilor de iarnă! (nu se recomandă rularea cu lanțuri antiderapante, acestea se folosesc doar pentru ieșirea din zonele cu zăpadă foarte mare, altfel un cauciuc bun de iarnă este mult mai eficient decât lanțurile) • Accelerația și frâna trebuie dozate cu mare atenție • Trebuie folosită, pe cât posibil, partea curată a drumului • Atenție sporită la depășire pentru că în porțiunile dintre benzi, de regulă, cantitatea de zăpadă este mai mare, determinând dezechilibrarea mașinii și pierderea direcției de mers • Distanțele de frânare sunt mult mai lungi • Apariția gheții în de zonele de frânare (viraje, semafoare, trecere de pietoni, intersecții etc) • În caz de ninsoare abundentă se recomandă folosirea farurilor și stopurilor de ceață • Zăpada depozitată pe mașină și necurățată poate pune în pericol atât șoferul și pasagerii mașinii cât și pe ceilalți participanți la trafic (în mers, la frânare sau în viraje pot cădea bucăți de zăpadă pe parbriz, pe capotă sau pe alte mașini împiedicând vizibilitatea sau determinând mișcări bruște de volan). Danny Ungur – campion national de raliuri, Danny Ungur Racing  ]]>

Ski&Outdoor Magazine este un proiect independent, care nu aparține niciunui trust și care se finanțează doar prin eforturi proprii, iar spațiile de publicitate sunt limitate.

Dacă îți place proiectul nostru și împărtășești aceleași valori, poți contribui și tu.

Susțin Ski&Outdoor Magazine