Iubitorii de munte au la dispoziție un nou brand de îmbrăcăminte outdoor, 100% românesc. BlueBear s-a lansat de curând și aduce pe piață produse din materiale naturale, reciclabile, marea majoritate din deja celebra lână de merinos. Totul, pentru a oferi celor care bat potecile de munte un grad ridicat de confort și accesorii cât mai ușoare.

Ideea a avut-o Ovidiu Iordache, un pasionat de ski și snowboard și un împătimit al muntelui care a urcat atât pe munții din România, cât și pe Mont Blanc, Elbrus și până aproape de Aconcagua. Ovidiu este și vicepreședinte al Asociației de Turism și Ecologie Carpatia București, asociație cu care a câștigat de două ori Campionatul Național de Turism Sportiv și membru în comunitatea ALPINET. Acum, și-a dorit să ofere mai mult comunității și a ales să producă îmbrăcăminte outdoor în România pentru a fi mai aproape de oamenii de la noi și pentru a se adapta mai rapid nevoilor pieței din țară.
BlueBear reprezintă modalitatea prin care eu am ales să dau înapoi muntelui și oamenilor din jurul acestuia o valoare cel puțin egală cu cea pe care am primit-o eu de la aceștia de-a lungul timpului pe cărări, în refugii sau cabane, pe creste și prin văi, singur sau alături de prieteni, din bucuria reîntâlnirii cu oameni dragi sau un cântec spus seara la foc.
Viziunea mea este ca BlueBearsă reprezinte cât mai curând cea mai bună variantă atunci când cauți un confort sporit pe parcursul ieșirilor la munte, când vrei un rucsac mai ușor, atunci când vrei să simți că faci parte dintr-un grup de oameni extraordinari sau atunci când ajutorul dat pentru refacerea unui traseu, refugiu sau cabană îți face inima să bată mai repede, spune Ovidiu Iordache.
Cum și-a propus BlueBear să facă asta:
- prin produse cât mai practice, ușoare, care să ofere un grad de confort ridicat, create și produse în România de un om de munte pentru oamenii de munte, în principiu din materiale naturale, reciclabile, cum ar fi lâna merinos;
- prin implicare activă și susținerea de proiecte de refacere, modernizare sau construcție a infrastructurii montane (trasee, refugii, cabane), un prim pas în acest sens fiind donarea a 10% din toate veniturile încasate către astfel de proiecte;
- prin implicare activă și susținerea de proiecte care au drept scop conștientizarea de către cât mai mulți oameni a beneficiilor minunate pe care ți le aduce apropierea de lumea muntelui și a sportului în general: proiecte culturale, competiții sportive și altele.
Ce produce BlueBear acum:
- stratul de bază din echipamentul oricărui munțoman: lenjerie intima (chiloți, bustiere, maiouri), tricouri, bluze și pantaloni de corp, fulare circulare (buff)
Ce urmează să producă:
- obiecte de îmbrăcăminte pentru straturile superioare (pantaloni, jachete), strat de bază pentru practicanții de sporturi de iarnă, accesorii (parazăpezi, șepci, pălării) și alte idei care la acest moment sunt în stadiul de proiect.
Beneficiile lânii de merinos:
- este confortabilă și nu înțeapă;
- dezvoltă foarte greu mirosuri neplăcute;
- reglează foarte bine temperatura corpului;
- ține de cald și când se udă;
- asigură protecție UV ridicată;
- este biodegradabilă;
- este în mod natural foarte elastică;
- este un material ușor raportat la beneficii (de ex. un tricou din lână are 120 g și ține loc de 2 tricouri sintetice ca și durată a timpului de purtare fără spălare).
Produsele BlueBear pot fi personalizate după mărimea și preferințele doritorilor. Se poate crea orice combinație de culori dintre cele predefinite, dar se pot crea și produse complet noi, după ideile clientului.
Descoperă produsele BlueBear pe site-ul oficial www.bluebear.ro și pe pagina de Facebook.
Scris de: Bianca Șomlea
Ski&Outdoor Magazine este un proiect independent, care nu aparține niciunui trust și care se finanțează doar prin eforturi proprii, iar spațiile de publicitate sunt limitate.
Dacă îți place proiectul nostru și împărtășești aceleași valori, poți contribui și tu.
Susțin Ski&Outdoor Magazine